Lost 5. Sezon Finali!

-Jacop balıklar ağır geldi be baba birer bira kapta serinletelim bünyeyi he mi?

13 Mayıs Çarşamba günü 2 saatlik güzel mi değil mi hala tam karar veremediğim finali ile 2010 Şubatına kadar dönmemek üzere aramızdan ayrıldı sevgili Lost dizisi. Mükemmel açılış sahnesi ve Jacop'un sonunda kim olduğunu öğrendikten sonra (Dexter'ın manitası Rita'nın mapustaki eski kocasıymış) boş beleş olaylarla 2 saat doldurulmaya çalışılmış. Akıllarda kalan en önemli sahneler Jack ile Sawyer'ın "bence" Kate uğruna birbirlerinin ağzını burnunu kırması, ezik Jack'in "Ben Kate'i istiyodum abi" diyerek Küçük Emrah mode on olması, elektromanyetik çukura atılan hidrojen bombası kapsülünün 300 mtden yere çakılan Juliet tarafından daşla ceviz kırar gibi patlatılmasıydı. Son sahnede Ben'in gaza getirilerek Jacop'u mekanında pıçaklaması ileride ortalığın çok pis karışacağını adeta işaret ediyodu
Patla lan patla patla ühühühü patla işte ühühühü..

6. sezonda olayları azıcık daha mantıklı bir şekilde toparlamasını ve diziye yakışır bir final hazırlamalarını Abrahms,Lindelof ve emeği geçen diğer yapımcı arkadaşlardan rica ediyorum.

Yorumlar

Yazar dedi ki…
lost 5.sezon daha surukluyo ınsanı bagımlık yapıyo ama lostu tek gecıyorum

Popüler Yayınlar