Şimdiye Kadar Ne Oldu? Bundan Sonra Neler Olacak?

Yaklaşık 20 gündür bloguma gereken önemi veremeyip hiçbirşey yazamamanın verdiği ızdırapla yaşıyorum. Bunun birkaç önemli sebebi var elbette. Ama en önemlisi özellikle son 1 haftadır hayatımın son derece rutin gitmesi diyebilirim. Yine de birkaç gündür işleri yoluna koymuş durumdayım. Bunun verdiği keyifle yazmaya başlıyorum.

1-12 Kasım arasında ne olup bittiğini hatırladığım kadarıyla özetlemeye çalışayım. Ama öncelikle blogu günlük gibi tutma fikrini kazandırdığı için Beyn.org'a ve onun yapımcısı olan arkadaşa (Barış mıydı neydi?) blog aracılığıyla teşekkür ediyorum.


- İstanbul: Sözleşmeli Subaylık için gerekli olan sağlık raporunun "Cildiye" kısmı için Kasımpaşa Asker Hastanesi'ne sevkedildim. İşim 5dk.da bitti. Ancak ulaşırken 15 dk hastane etrafında döndüğüm sırada sucuk olmama yetecek kadar yağmur yedim. Bu arada hastane Haliç kıyısında olduğundan müthiş bir manzarası var. Allah düşürmesin ama düşürürse de sorun yok seve seve yatılabilir :)

Daha sonra Ankara'da asistan arkadaşım Açelya ve onun aynı bölümden arkadaşı İlgen ile İstinye Park'ta buluştuk. 3,4 saat beraber laflayıp gezdikten sonra akşam 20:00 otobüsü ile K.eli'den arkadaşım Onur'un da bana eşlik etmesiyle K.eliye döndük.

- Otobüste Transporter 3 izledim. Jason Statham yine döktürmüş ama yanındaki hatunu tutmadım.


- Av Günü: Öğleden sonra 2 civarı Can,Melih ve Sorgunla birlikte Dereköy yolundaki Ahmetbey köyü yakınlarına atış yapmak için gittik. "Hunter" dostumuz Sorgun sayesinde epeyce keyifli geçti. Daha sonra hep birlikte ufak bir köpek çiftliğini gezdik. Yavru İngiliz Setter'i Jolly ile oynadık durduk.

13 Kasım 2009 - Sabah annemle birlikte güzel havanın tadını çıkarmak için stadyuma gittik. Birkaç tur attıktan sonra gazete bayiine uğrayıp gazete ve "Uykusuz" dergisi aldım.

- Öğleden sonra Lensmarket.com'dan verdiğim lens siparişini (Bausch&Lomb Purevision kullanıyorum) onaylattım.

- Bilgisayarımda birkaç haftadır yapmak istediğim arşivleme işine girişecektim fakat bu işi c.tesiye bırakmaya karar verdim.

- Pes oynadık. Ancak oyundan çok Mustafa'nın sandalyeden kalkarken düşüp yere kapaklanmasıyla eğlendik.

- Murat ve Burç'tan muhtemelen Şubat ayında Tuzla Piyade Okulu'nda alacağım "Sutasak" eğitimi ile ilgili bilgi aldım. Yedek subay olarak aldıkları eğitime göre daha zorlu olduğunu söyleseler de görmeden inanmamak lazım her zaman yaptığım gibi..

- Televizyonda açılım tartışmasını izledim. Çok eğlenceli (Tayyip Erdoğan vs CHP Grubu) bir açıdan da üzücüydü. Meclis çatısı altında böyle kavgalar oldukça meclis saygınlığını yitirmeye devam edecektir. Dikkatli olunmalı önlemler alınmalıdır. Ayrıca başbakanın şehitlerle ilgili lafı çok ağırdı. Chpliler salonu terketmekle kalmayacak bundan sonra da oldukça tartışılacaktır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar