15 Kasım 2009 Pazar - Erken Kalkan Yol Alır!

- İnce bir faranjit belirtisi başladı. Boğazım çatallanıyor birkaç gündür. Bir yandan ciğerleri de üşütmüş olabilirim. Hadi hayırlısı!

- Sabah 6.45'te uyanıp 7.30 otobüsüyle Edirne'ye gittim. Sürekli niyet edip de bir türlü başlayamadığım yüksek lisans için gerekli Ales sınav sonucumun süresi dolduğundan (2007 Kasım'ında girenler için 2 seneydi bundan sonra 3 sene geçerli olacakmış şansa bak!) göreve başladıktan sonra başvururum umuduyla yeniden girmek zorunda kaldım. Sınav çıkışı Edirne'de biraz turladım. Belki 2,3 senedir gelmiyordum çok değişmiş,güzelleşmiş. Saraçlar Cad. araç trafiğine kapatılmış, cadde meydan görünümü almış çok hoşuma gitti.

- Ciğerci Niyazi tavsiye edildi yoldan geçen bir amca tarafından ancak yorgunluktan ilk bulduğum ciğerciye girdim. Ciğerci Mustafa idi yanlış hatırlamıyorsam. Dükkanı kapalı çarşı çıkışında. Fena değil ama hesap da güzel geliyor. :)

- Edirne otogarı çirkin.. Çok çirkin hem de.. Üstelik Ulusoy ve Nilüfer gibi 2 büyük firma içinde çalışıyor olmasına rağmen.. Düzensiz, kirli, sağda solda çığırtkanlık yapan mı istersiniz ne ararsanız var. Bu güzel şehire hiç yakışmıyor. Belediye başkanının acilen el atması gerekiyor bana göre.

- Favori dizilerim 2. sezonlarından sonra klasik olarak bozulmaya devam ediyor. Önce "The Big Bang Theory" ardından "How I Met Your Mother". Cbs dizileri Fox ile rekabet edemiyor. Biraz ivmeyi arttırmalılar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar