17 Kasım 2009 Salı - Futbol asla sadece futbol değildir. Ya da öyledir.

- Havalar gitgide açıyor ama hastalığımda gram bir gelişme yok aynen kötüye gidiyor. Ya da bana öyle geliyor olabilir.

- Gündem çok sıkıcı. Ne gazete okuyasım var ne internetten takip edesim. Ama kitap okuyasım var gibi şu sıralar. Hala "Olasılıksız" bitiremedim. Nerde kaldım onu bile hatırlamıyorum. Daha Elif'ten aldığım "Zar Adam" ve "Kalıcı Aşk" raftaki yerinde duruyor.

                                  Soldan sağa KOÜM spor: Oğuz, Caner, Can, Ben, Melih ve Ercan

- Hastalıktan geberiyor olmama rağmen futbol aşkım bu akşam bir futbol ziyafeti çekmemize sebep oldu. Genelinin askere yollayacağım arkadaşlarımın oluşturduğu K.eli Ordu Ümit Milli Futbol Takımı ile Çukurçeşmespor arasında oynanan maç 12-12 sona erdi. Oldukça çekişmeli geçen maçta gollerimizi Caner(6), Can (4), Oğuz (1), Ercan (1) kaydetti. Centilmence futbol oynayan iki tarafı alkışlamak gerek. Sonuçta dostluk kazandı. Önümüzdeki maçlara bakıcaz.


- Gs+Bonus oldukça yararlı ve başarılı bir yatırım olmuş. Ancak reklamlar için aynı şeyi söyleyemiyeceğim. Komik sahneler yok değil ama Gs Mobile reklamlarındaki ruhu yansıtamamışlar. My name is Harry Kewell. Kewell from Galatasaray..

Yorumlar

Adsız dedi ki…
FORVETLERİNİZ İYİMİŞ BAYA:)NE CEKISMELİ MACMIS OYLE 12-12
Unknown dedi ki…
Takım gayet iyiydi de şanssızlıklar yakamızı bırakmadı :)

Popüler Yayınlar