21 Kasım 2009 Cumartesi - Tebrikler Bjk.. Kolay Gelsin Gs..


Maçı alan yakışıklı Deli İbo

- İlk yarısı müthiş sıkıcı, ikinci yarısı tempo ve İbrahim Üzülmez bindirmesi dolu bir maç izledik Çiçek Bar'da.  Hastalığın son aşamalarında olduğum için içemedim yine yavan bir maç akşamı oldu benim için. Fink'in attığı gol tam bir oturtma golü oldu. Maç başından beri aksayan fener defansı bu golle tam anlamıyla çöktü. Bobo'nun attığı ikinci gol tam bir şaşkınlık golü oldu. Derken Colin Kazım'a gelen kırmızı kartla (Colin: Fuck Off Yan hakem:At hoca at at :) maç tamamen Bjk'nin eline geçti.(Not: Aynı hareketleri yapan Colin Gs maçında neden atılmadı. Bunu Bünyamin Gezer'e bir kez daha sormak lazım.) Ferrari ve Ernst'in ekstra gayretlerini de alkışlamak gerek.Bjk'yi tebrik ediyorum. Bize bu hafta lider olma fırsatı verdikleri için. Abartıp Beşiktaş formasını 2 dk'da üstüne geçiren Galatasaraylı arkadaşları da ayrıca kınıyorum.Ne olursa olsun Galatasaraylı duruşunuzu hiçbir zaman bozmayın. Kısacası başkasının şeyiyle gerdeğe girmeyin..

- Diziler, Cadılar Bayramı, Şükran Günü, Yılbaşı derken her tatilde bir sürü ara verdiklerinden bazen ne zaman yayınlandıklarını şaşırır hale geliyorum. Neyse ki böyle zamanlarda  "tvcountdown.com" imdadıma yetişiyor. Yine de çok fazla dizi kaçırdım şu sıralar,özellikle de Heroes, Star Wars Clone Wars, Supernatural, House M.D. başta olmak üzere..

Yorumlar

Popüler Yayınlar