23 Kasım 2009 Pazartesi - Negatif başla pozitif bitir!

- Başlıktan anlayacağınız üzere güne çok yorgun,sıkıntılı ve mutsuz başlamıştım. 2 gündür kendime oyalanacak şeyler bulamamanın yanında yaptığım şeylerden de sıkılmam bu sonucu doğurdu. Bu amaçsızlık beni yoğun negatif düşüncelere itti. Hayatını pozitif temeller üzerine atmış biri olarak hiç de alışık olmadığım bir durumdur bu. Tüm gün dışarıya sergilediğim itici tavırdan kendim dahi sıkılır oluyorum. Neyse ki geçti gitti.

- Fransızın jazzı, İtalyanın stili, Türkün kebabı, Almanın birası ve Rusun kızı mükemmel yaşam yemeğinin temel malzemeleri bence..

- Yasemin Enis adında nefis bir hatun kişi var.Nerdeyse her dilde latin ve jazz söylüyor. Mükemmel bir repertuarı var. Belki Şevket Uğurluer'in Tv8'deki "Anılarla Müzik" programında rastlamış olabilirsiniz. Bir kez dinleyin bir daha vazgeçemeyeceksiniz. Yedi Kocalı Hürmüz'de de oynamış. En yakın zamanda onu da izlemek istiyorum.

- Henüz harekete geçemesem de Chistmas zamanı Varna-Bulgaristan'a gitmek gibi bir planım var. Hristiyan bir ülkeden yılbaşı nasıl geçiyor çok merak ediyorum. Roma'da yılbaşı zamanı kalamamanın verdiği acıyı bu şekilde dindirebilirim diye düşünüyorum..

- Kurtlar Vadisi Gladio'yu izlemedim. Türk aksiyon filmlerinde kusur aramaktan filmin atmosferine kapılamıyorum. Tamam "Die Hard" serisi veya "Bourne" serisi çok mu gerçekçi sanki.. Ama Türkiye'de aksiyon, mesaj veren film falan sarmıyor.. Hollywood'un birbirinin aynısı kıyamet senaryoları kadar yavan geliyor nedense..

Yorumlar

Popüler Yayınlar