12 Aralık 2009 Cuma - Kara Kış!

- 2 gündür aralıksız bilgisayar karşısında Diablo 2 oynuyorum. I Act bitmek üzere. Tristram'ın yıkılmış halini ve sevgili blacksmith dostumuz Griswold'un zombiye dönüşmüş halini görmek içime dokundu açıkçası. Kahin Elder'i kurtardıktan sonra sanırım Diablo'nun peşine düşeceğiz. Bu defa tüm questleri tamamlamaya çalıştığımdan oyun oldukça uzadı. Neyse ki hiç acelem yok :)

- Çok soğuk havayı sevmiyorum. Soğuktan dolayı değil de insanların daha çok evde vakit geçirmek istemelerinden. Bahar iyidir,candır. Ama kış çok soğuk meret..

- Hafta başında gym'e yazılmayı düşünüyorum. Hem biraz vakit geçer hem de şu pelte halimden kurtulmuş olurum.

- Bir ara yaz sonuna doğru YLSY hayalleri kuruyordum. (nedir diye soruyorsanız bknz. Ösym). Bugün de öylesine yerleştirme sonuçlarına bakayım dedim. Türk Petrolleri'nin 2 tane aldığı Kim. Müh. kadrosuna min. 90 küsur Ales ile girilmiş. 93 ile kapatmış. Birkaç 99'da gördüm. Aklım çıktı desem yeridir. Tabi sadece Ales yeterli değil. Toefl'dan da iyi bir skor yapmak gerekiyor. 85 Alesimle pek de bu olasılığın yakınından geçemiyorum. Toefl'a henüz giremedim bile, kısmetse haziranda.. Kısacası bu iş pek benim harcım değil gibi gözüküyor. Yine de belli olmaz..


Yorumlar

Selcuk ASLAN dedi ki…
slm moruk blogunu yeni gordum diablo iki benimde fanim rune icin kesmedigim boss kalmasdi rune word yazicam diye oyunu bitirdikten sonra her modululunu oynadigim sonrasinda multi ile item droplayim her turlu hileyi uyguladigim oyunu ne zaman oynasam zevk alirim 4 senede online oynamistim diabloyu 90 kusur lvllerde biraktim druidimle her turlu uber partilerine katiliyordum yasasin cowking ve verdigi itemler
son soz olarak sevgiler saygilar
ps:fatih subay oldugunu soledi 2 dk once tebrikler basarilar
Unknown dedi ki…
Saolasın bro. Ayrıca ne varsa eski oyunlarda var.. Yeni takıntım şu sıralar.. 20. lvldayım questleri bitirmeye çalışıyorum önce, sonra başka bi heroyla multiye dalıcam inşallah. Kendine iyi bak!

Popüler Yayınlar