28-29-30 Kasım 2009 - Bayram Haftası, Mangal Tahtası!

- Bu Kurban Bayramı kendimi tembelliğe verdim. Yazıları da fazlasıyla aksattığımın farkındayım. Ama birçok haklı gerekçeyi şimdi sıralayabilirim, desem de inanmayın tamamen tembellik başka birşey değil.

- Kurban Bayramı'nda çocuklar şeker almak için kapıya gelmiyorlar. Ramazan Bayramına neden "Şeker Bayramı" dendiğini şimdi çok daha iyi anladım.


-  Bayramın 2. günü K.eli Hareket Der. Lokali'nde buluştuk. Mekan çok sıkışık olması ve sigara içenler için pencerelerin açık olması yanında hiçbir problem yoktu. Edirneli grup Desibel ile hep birlikte eğlendik.

- Gecenin sonunda tatsız bir sürprizle de karşılaştım. Arkadaşın biri aynı renk ve modele sahip montunu benimkiyle karıştırarak alıp gitmiş. 2 gün geçti hala bir haber yok. Şuursuzluk başa bela. Kapşonsuz ve cebinde çakı olan mont sahibi. Sana sesleniyorum.. Farkedebildiysen geri getir şu montu!

- Artık hiçbir dizi "Family Guy" kadar sarmıyor beni. Çizgi dizi olmanın çok ötesine taşımışlar. İlk zamanlarında "The Simpons" ile çok fazla karşılaşmış hatta birçok esprinin oradan çalıntı olduğunu söylemiştim. Şimdi bu söylediklerime bin pişmanım. Özür dilerim Seth Mc Farlane ve Family Guy ekibi!

- Bu hafta sonu yine yollardayım.. Şubata kadar vakit ancak böyle geçecek.. Çeviri işinden hala bir ses seda yok. Onehourtranslate.com olayı beni pek sarmadı. Herkese bir iş versenize arkadaşım bu ne böyle kapan kazanır gibi, zaten en fazla 100 kelimelik çeviriler geliyor. Şirketler de pek pinti yahu..

Yorumlar

Popüler Yayınlar