3-4-5-6 Aralık 2009 - 39-34-41

- Hafta sonu İzmit'teydim. Sanırım 4. resmi ziyaretim. İnsan profili ve körfez kirliliğini bir kenara bırakırsak bana göre tam bir öğrenci kenti. İstanbul'a yakınlığı da ayrı bir cazibe katıyor. Yine de burada yaşamak ister miydin diye sorsalar oturup bir düşünürüm herhalde.

- Cafe de la  Rue ve Hoşgör adında lokanta-cafe tarzı yanyana iki mekan var. İkisi de birbirinden şık ve lezzetli yemekler yapan yerler. Tavsiye olunur.

- "Yürüyüş yolu" denilen yere nostaljik tren yapılma fikri ortaya atılmış Sefa Sirmen başkanlığı zamanında. Fakat daha sonra vazgeçmişler. Çok güzel bir fikir bence tekrar gündeme alınmalı. Biraz çabayla şehire bir "Eskişehir" görünümü vermek (gerçi henüz göremedim, yılbaşında kısmetse) içten değil.

- Her İzmit'e gittiğimde aklıma aynı soru geliyor. Deniz kıyısında olmasına rağmen şehir neden denizin nimetlerinden faydalanamıyor? Fakat cevabı deniz kıyısında biraz yürüdükten sonra anlıyorsun. Deniz kirli, hem de çok. Yapılan temizlemeler de yeterli olmuyormuş (Tam Kapasitede Max:%50). Fabrikalar güzelim doğanın tam anlamıyla içine ediyor. Bir çözüm bulunması şart.

- Diablo'yu 1 hafta sonunda bitirdim. Diabloyu kesmek 2 günümü aldı. Sorcerer olmadığım ve magic pointlerim düşük olduğundan fire bolt çekemedim. Daha sonra internette biraz araştırınca çok güzel bir taktik buldum. Diablo birebirde teptiğinden, tepmemesi için duvara sırtını veriyorsun. Sonra sallayıp duruyorsun baltayı (Hellslayer veya iyi başka bir Axe lazım en az 40+ damage veren). Ortalama 15 darbeden sonra alıyoruz aklını. Ruh taşını kendi alnımızın çatısına koyuyoruz. Sırada expansion pack olan Hellfire var. Bu hafta onun da canına okumayı düşünüyorum. Nostalji serimiz devam edecek. (Not: Oyun sırasında tesadüfen hiçbir boss ile karşılaşmadan sona geldim (Butcher veya Skeleton King) ama diğer questleri tamamladım. Daha sonra bossları bulup kesmeye gittiğimde 2,3 darbede indirdim. O yüzden başta kasmaya gerek yok. Onları indirmeden da oyun gayet güzel bitirilebiliyor. Ama biraz heyecan yaşayım derseniz siz bilirsiniz.)

Yorumlar

Popüler Yayınlar