5 Ocak 2010 Salı - Home Sweet Home!


- 1 hafta süren yılbaşı tatilinden sonra yeniden Ankara'dan evime döndüm.

- "Dostlarınla ve sevdiklerinle birlikte geçirdiğin bir yılbaşı paha biçilemez." 31 Aralık 2009. Güle Güle 2009.

- Avatar 3D'ye gittik. IMAX Xpand 3D izledik. Başımıza ağrılar girdi. Cinebonus'larda RealD 3D izlemek daha güzelmiş meğerse. Bilmiyorduk öğrendik.

-  Uzun süre sonra ilk defa devlet tiyatrosuna gittim. 30 Aralık'ta Akün Sahnesi'nde "Rab Şeytana Dedi Ki" adlı oyunu izledik. Beğenmedik,bayıldık. En azından Merve ve benim için öyle.. Tavsiye olunur desem de bu ay içerisinde gösterimi yok gibi görünüyor.


- İlk kez buz pateni yaptım 30 Aralık günü Belpa'da. Çok eğlenceliymiş, ileride fırsat bulursam tekrar yapmak istiyorum. Partnerim Merveydi ve buza benden çok daha fazla yakıştı. Keşfedilmesi gereken bir yetenek :). Kıç üstü oturmalarımızı saymassak epeyce kaydık. Bundan sonra hedef artistik patinaj.

-Vazgeçtim bu dünyadan, dünyamdan geçtim ama, seni yalnız komak var, o koyuyor adama.. demiş Can Yücel. Ankara'dan ayrılırken bu sözler geçiyordu aklımdan.

- Döner dönmez Diablo 2'yi bitirdim. Diablo'yu kesmek Duriel'den çok daha kolay oldu. Ancak expansion yüklemediğimden Baal'a gelen Act V'ı oynayamadım. Şimdi Alper'le multiplayer olarak bitirmeyi deneyeceğiz. Bu defa Baal'in de aklını almayı planlıyorum.

- 5. oyunum Call Of Duty 1'e başladım. En basit seviyede oynadığıma pişman oldum. Çok kolay ilerliyor. Bir defa da Veteran seviyesinde oynayabilirim.

- Ölmeden önce yapılması gerek 100 şey listesi hazırlayacağım bu hafta sonuna kadar. Biraz klişe ama ben de yapmazsam olmaz. Ayrıca Cano'ya da hazırlayacağım o da istedi.

-  Turkcell Süper Lig! Hiç bitmesin! Bu arada 2010 naklen yayın ihalesine ne oldu?

-  Milli Piyango'da ilk kez ikramiye kazandım (Amorti hariç). İstanbul'dan alıp özenle seçtiğim sonu 26 ile biten bilete isabet etti son iki rakam ikramiyesi. Uğurlu sayım 26 yine şaşırtmadı beni..

- Bu sene kesinlikle benim senem. Kimse kusura bakmasın.. Alın 2011'i tepe tepe kullanın. 2010 benimdir benim kalacak.

- Fitness yaparken düzenli uyku ve beslenme alışkanlığı da kazanmak gerektiğini yavaş yavaş farkediyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar