7-8-9-10 Ocak 2010 - Talih Kuşu Motoru Bozarsa..


- İkinci kez milli piyangoda ikramiye kazandım. Hem de bu defa son 4 rakamıyla. Para üstü olarak aldığım bilete isabet etti. Talih oyunlarında bu seneye kadar hiç şansım yaver gitmiyordu. Tamam bu sene gerçekten benim için güzel bir sene olacak bunu hissedebiliyorum ama bu kadarına da pes dedim. Bakalım bu şansım nereye kadar sürecek, çekirge nereye kadar sıçrayacak.

- Ekşi sözlüğe giriş yapmaya karar verdim. Ama henüz hangi nicki kullanacağıma karar veremediğimden kayıt olamıyorum. Fikri olan olursa faydalanmaya hazırım.

- İnternetten türkçe müzik dinlerken fizy.com, yabancı müzik dinlerken grooveshark.com. Şiddetle tavsiye olunur.

- Bu hafta içinde Edirne'de yaşanan olayları hiç tasvip etmiyorum. Bu tip şeylerin Trakya'da yaşanması gerçekten üzücü. Fikirler,düşünceler ne olursa olsun orantısız kaba kuvvet, şiddet asla çözüm değildir.

- Tvshopping kanalları ile aram hiç iyi değildir. "1000 TL'den 100 TL'ye düştü hemen alın, kapışın bitiyor" diye insanları galyana getirdikten sonra aslında maliyeti 20 TL olan ürünü 80 TL'ya yani %300 karla peynir ekmek gibi satıyorlar. Bu gece bizimkilerin de bu oltaya geldiklerini görünce üzüldüm ama yatak takımının o fiyata dışarıda olamayacağına o kadar inanmışlardı ki sms ile sipariş vermelerine yardımcı olmak zorunda kaldım. Ah yalancı medya ahh!

- Call Of Duty - United Offensive'e başlıyorum. Bu arada CoD 1'deki Stalingrad muharebesini oynadıktan sonra Alper'in tavsiyesiyle Vasili'yi Jude Law'ın oynadığı "Enemy at the Gates" filmini izledim. Resmen şoka uğradım. Filmdeki sahnelerin aynısını birebir oyuna uyarlamışlar. Muazzam olmuş. Film de başırılı bir film. Tavsiye olunur. Ama önce 2. Dünya Savaşı, Vasili Zaitsev ve Stalingrad Savaşı hakkında bilgi edinmenizi öneririm.

- Burcum Kova, Yükselenim Terazi. Birkaç sitede teyit ettirdikten sonra sonunda öğrendim. Kişiliğime ne kadar etki etmiştir tam olarak bilemiyorum ama sonuç bu.

- Yahşi Batı'yı hala izleyemedim. Zaman geçtikçe beklentim artıyor. O yüzden sanki filmden keyif alamayacakmışım gibi hissediyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar